ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

میاندوآب گذشته, آیند و حال آن

 

                  سرنوشت قوشاچای چه خواهد شد؟؟!!!!
نمیدانم از کجا شروع کنم واز چه بنویسم وقتی فکرشو میکنم که روزی میاندوآب هم دچارسرنوشت قارا باغ ویا فلسطین میشود لرزه برتنم میافتد
آری اجنبی هایی به میاندوآب آمدندوملکها وزمین های میاندوآب را دوبرابرقیمت وحتی بیشترمیخرند که صاحبان ملک فکر میکنند سر آنها را کلاه گذاشتند ولی غافل از آنند که آنها سر اینها را کلاه گذاشتند وآشیانه آنها را خریدند وروزی خواهد آمد که همه میاندوآب به دست اجنبی ها خواهد افتاد.
در آذربایجان ما کرد نداریم ونخواهیم داشت بیایید از گذشته مهاباد عبرت بگیریم روزی که مهاباد نام ترکی داشت وهمه  اهالی آن ترک بودند ونامش سویوخ بلاغ(چشمه سرد) بود ولی الان به مرکز سیاسی کردها تبدیل شده است روزی بود که کردها آمدند و وارد بنگاههای املاک سویوخ بلاغ شدند ومالکان ترک به خاطر سود بیشتر ملک خودشان را به کردها فروختند ووقتی دیدند همه سویوخ بلاغ به دست کردها افتاده است دیگر چاره ای جز مهاجرت ندیدند.وکردها نام زیبای سویوخ بلاغ را به مهاباد تغییر دادند.
بدانید اگر قوشاچای به سرنوشت سویوخ بلاغ دچار شود دیگر آذربایجان غربی به دست آنها خواهد افتاد بیایید از همین الان مبارزات خودمان را آغاز کنیم میاندوآب به دلیل استراتژی که دارد اگر به دست آنها بیفتد دیگر هیچ کسی نمیتواند از طرف ملکان وشاهین دژبه آرومیه سفرکند آنها فقط منتظرند که میاندوآب به دست آنها بیفتد.
الان در مهاباد هیچ ترکی وجود ندارد مگر اینکه کارمند باشد واجبارا در مهاباد سکنی گزیند ولی در میاندوآب تعداد کردها زیاد است وحتی کارشان بجایی رسیده که در میاندوآب فعالیت اقتصادی میکنند.
بیایید جلوی آنها را بگیریم که فعالیت نکنند اگر نتوانستیم لااقل از آنها خرید نکنیم که برگردند الان که کردها را با قیافه مظلومانه در کنار خیابان میبینیم که ساعت ویا ادکلن میفروشند دلمان به حالشان میسوزد ولی غافل از آنکه پشت این چهره مظلوم چه صفتی وجود دارد
بیایید ملک خودمان را به ترکها بفروشیم وبه سود کمتر قانع باشیم چه فایده دارد که میلیاردر باشیم ولی مجبور بشویم خاک خود را ترک کنیم. آن هم خاک میاندوآبمان را
اگر میاندوآب به دست آنها بیفتد کردها به بچه های شیر خوار ما رحم نخواهند کرد ناموس ما به دست آنها خواهد افتاد ما را از خانه وکاشانه خود بیرون خواهند کرد.
اگر آن موقع بیدار شویم دیگر کار از کار گذشته ونخواهیم توانست جلوی آنها بیایستیم اما اگر الان بیدار شویم میتوانیم آنها را حتی تا مرز عراق مجبور به عقب نشینی کنیم واز خاک مقدس آذربایجان بیرون افکنیم.

آذربایجان میللتی اویانین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://s-zamani.ir

ایمنی در صنعت فولاد

میاندوآب گذشته, آیند و حال آن

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد